3 Februari

Idag är en lyxdag utan dess like. Kate ropade innan hon gick och la sig igår att jag skulle få vara ledig idag för hon har kastat om sitt schema denna vecka. TACKARRR! Så istället för att sätta klockan på 7:10 så satte jag den på 10:00 och gick väl upp runt halv 11. Så grymt skönt! Så jag passade på att äta en bra frukost, pluggat 1,5 h högkoleprov, fixat lunch, ringt till gymmet, läst och nu ska jag städa mitt rum. Jag vet inte vad som händer, imorse när jag vaknade kände jag mig utvilad så energin bara flödar idag. Ikväll ska jag gå på mitt första BodyPump pass här i England, så taggad!

I fredags gjorde jag... ingenting. Var barnvakt på kvällen, men energin fanns inte där till att göra något annat. Min tyska kompis, Johanna, satt här hos mig och tittade på film tills Kate och Richard kom hem. På lördagen gick jag upp och åkte till London för att möta Fredrika, en tjej som kommer från Västervik men nu bor i London. Vi åt sushi och gick lite i affärer. Jag köpte inte allt för mycket, försöker ju spara till min och Tildas resa till Budapest!!
 
På kvällen kom Matilda till mig och vi gick ut och tog drinkar vilket slutade med sprukna jeans på Veeda. Hade en riktigt rolig kväll och Matilda sov även över här. Vi somnade nog runt halv fem och vaknade vid nio, SUCCÉ! Vi gjorde det bästa av situationen och åt en megafrulle och satt och pratade i flera timmar. Underbart att klicka med någon så som vi har gjort, det känns som att jag har känt Matilda i flera år, inte två veckor!

Nää, tillbaka till städandet!

xx
Allmänt | |
#1 - - Tilda:

Bra Ela! Vad stolt jag blir :D Haha puss

#2 - - Karro:

Ha, ha, ha! Kommer du i håg när dina jeans sprack i skrevet när vi var i Åre?????? Även om jag mådde skit då, så skrattade jag så tårarna sprutade. En höjdpunkt på den "jobbiga" resan :)
Kram från K.

Upp