Three weeks.

Igår var det exakt tre veckor sen jag flyttade hit. Allt går väldigt fort här, fullt ös medvetslös skulle jag säga.

Jag har snart genomfört min första riktiga vecka: Kate är tillbaka på sitt jobb, jag kör barnen till skolan och hämtar dem på eftermiddagen, busar och leker med dem, ger dem middag och badar dem på kvällen. Så min dag börjar vid halv nio på morgon och slutar vid ca halv sju på kvällen. Efter det brukar jag gå till gymmet och sen har vi middag vid ca nio/ halv tio. Så ser en typisk dag ut för mig. Jag är ledig på onsdagarna och hela helgen, vilket behövs. Koncentrationen är 110 % under dagen, man får inte ta ögonen från lilltjejen för en minut. Då kan något hända och jag har ansvaret för det.

Jag har hunnit träffa rätt många nya personer, men ingen jag verkligen klickat med. Det kommer nog så småning om! Familjen är fortfarande fantastisk och jag trivs så himla bra och St Albans är så mysigt! Litet och gästvänligt vilket är det man vill ha, jag känner mig trygg här. Att köra på vänstersidan med bilen är lite jobbigt och stressande, men än så länge har det gått bra!

Det här inlägget blev opersonligt, men nu vet ni iaf vad jag gör på ett ungefär!
Allmänt | |
Upp