7 December

Ja, som lovat kommer nu ett inlägg. Japp, är också förvånad över att kan kommet ihåg det. minnas saker är verkligen inte min starka sida. Jag får ständigt runt med tanken: hmm... detbär något jag glömt...

Idag tog jag sovmorgon, vaknade lagom när två överexalterad killar kommer in med en julgran. Jag älskar att se deras glada miner och julen är något extremt stort för dessa två pojkar. De har varit hyper i flera veckor. Men vem älskade inte juln som liten? Nu är den mer bara mysig, inte min favorithögtid dock, där kniper midsommar och påsk första och andraplatsen!

Eftermiddagen tillbringade jag med Sofie och Ulf som är i London över helgen. Blev först bjuden på sushi och sen gick vi och tog en öl i Soho. Kände mig bortskämd när jag blev bjuden på allt, så tack snälla Sofie och Ulf för det! Hade verkligen en toppeneftermiddag och imorgon ska jag åka in och möta dem och ha afternoon thea tillsammans. Ser verkligen fram emot det.

Nu ska jag möta upp Hanna, min familjs gamla aupair som är över helgen, och vi ska ut och göra st albans osäkert!

xxx
Allmänt | |
Upp